התאילנדים הפעם הפציצו בפרסומת שאם לשפוט לפי הויראליות שלה יותר מעושה את העבודה.
הסרטון הוא די בנאלי וצפוי אבל עשוי טוב ויכול להוריד דמעה אצל אנשים רגישים במיוחד.
פרסומת מרגשת מחברת את המותג לרגשות, הפרסומת פשוט מציגה סיטואציה מרגשת ומדליקה אצל הצופה את כל הנוירונים הרלוונטיים ומחברת אצלו את המותג לרגשות אלו.
זאנר הפרסומות המרגשות עשה עלייה לארץ עם כניסתה של חברת פרטנר לשוק הסלולר. החברה הפציצה בפרסומות שלא נראו בארץ ובעקבותיה הגיעו חברות רבות.
לדוגמא מצורפת פרסומת של אורנ'ג מ 2008 ופרסומת של סלקום ב 2013: